livingstone falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu livingstone falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

livingstone falls

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

02 Januari 2009 | Zambia, Livingstone

lieve allemaal
Na een lange reis, vier verschillende treinen, twee vliegtuigen en een vrachtwagen zijn we op nieuwjaarsdag geariveerd in Livingstone Zambia. Tent opzetten, eten en als een blok inslaap vallen, om vanmorgen onze eerste wandeling door de bush te maken. Wel even om half zes opstaan, geen probleem de vogels maakten ons wel wakker. Prachtig gewandeld en "echt wild" gezien. We maken gstraks

• 02 Januari 2009 - 14:06

Corryenfokke:

allereerst wensen wij jullie een gezegend en gezond 2009 toe.jullie hut in Boksum staat er ook nog,het was erg rustig.
    we wensen jullie een heel fijn verdere reis toe,pas goed op elkaar en de rest van de wereld.
    we blijven jullie volgen

• 02 Januari 2009 - 17:25

Carla En Dick:

Een heel goed 2009 wensen wij ook jullie toe en een goede reis, en pas op voor de wilde dieren in het bos,in het bos.
    tot de volgende keer, veel plezier!

• 02 Januari 2009 - 20:16

Rik En Astrid:

heel veel moois toegewenst in 2009!! Zo te zien is het begin goed. We zijn benieuwd naar de volgende verhalen.

• 04 Januari 2009 - 19:32

Rinorenny:

Wij wensen jullie een gezond en fantastisch 2009.
    Nog maar net aangekomen en dan al zoveel wilde dieren zien, te gek.
    Veel plezier met elkaar!
    Wij hebben een goed oud en nieuw gevierd en gister de Italygroep hier gehad en we hebben weer plannen gemaakt voor een reis in het voorjaar.Rino had uitgebreid Italiaans gekookt, heel lekker!
    Mooie foto's , leuk om jullie op deze manier op reis te volgen.
    Veel liefs en de hartelijke groeten.

• 04 Januari 2009 - 20:37

Marloes:

lieve pap en mam,
    wat fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat de eerste ervaringen al fantastisch zijn. We hebben dit weekend heerlijk in jullie huis geslapen en zowaar een paar rondjes op de plassen bij hurdegaryp geschaatst. Doe voorzichtig, veel liefs en houd ons op de hoogte

• 05 Januari 2009 - 19:50

Irma En Klaas:

Nou jullie jaar is zeker goed begonnen, veel goeds voor 2009. Koud hier, maar wat een andere wereld waar jullie je in bevinden, echt geweldig. heel veel plezier en tot horens

• 06 Januari 2009 - 22:09

Astrid:

jammer, nog geen nieuwe foto's/verhalen.

even ter info: oom Hein van Dijk is overleden. Ik zal de familie-eer hoog houden