Tuinenroute naar Knysna en wijn in Stellenbosch - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Tuinenroute naar Knysna en wijn in Stellenbosch - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Tuinenroute naar Knysna en wijn in Stellenbosch

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

27 Januari 2009 | Zuid-Afrika, Knysna

Hoi aan allen.
We hebben de groep uitgezwaaid en hebben leuk met elkaar nog een weekje extra. Met de bus naar George, en dan met het treintje naar Knysn. Maar geen treintje te bekennen, wel met een onderhoudstreintje de bergen in, dit was eigenlijk wel net zo leuk. Ook de route naar deze plek was prachtig alles groener dan de rest van onze trip die we gemaakt hebben. In Knysna hebben we nog even naar goud gezocht, maar het is bij zwemmen bij een waterval hoog in de bergen in water van 10 graden gebleven, wel heel erg koud als de omgevingstemperatuur ongeveer 35 graden is. Het was een schitterende wandeling de bergen in. Naar het enige oerbos van Zuid-Afrika, een park van 60.000 Ha met de oorspronkelijke begroeiing. Prachtig!!!. Ook hebben we de gedeeltelijke zonsverduistering gezien. Gisteren weer 500 km in de bus naar Stellenbosch, om de wijn te proeven en op de bewolkte dag wat rond te lopen in deze oud Hollandse plaats. We zijn net met de trein aangekomen in Kaapstad, en het haar waait je van het hoofd. Ondertussen hebben we nog even lekker gegeten wat grote garnalen uit Mozambique. Morgen gaan we vast nog wat leuks doen, maar wel relaxed. We zullen dan ook nog wat foto's toevoegen. Groetjes aan allen.

• 27 Januari 2009 - 19:50

Astrid En De Rest:

ik ben nu definitief jaloers.
    Veel plezier nog!
    xx

• 28 Januari 2009 - 13:27

Rino En Rennie:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten. 500 km lijkt me wel veel op een dag en wat je er dan verder nog bij doet, of valt het mee?

we hebben van Corry en Fokke afscheid genomen en ze zijn gister (is dinsdag) vertrokken. We hebben zondag gezellig met Klaas, Irma en Jorrit gegeten, Irma de amuse en het nagerecht en Rino het hoofdgerecht en ik de soep. Het was heerlijk en gezellig!