De Trein - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu De Trein - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

De Trein

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

09 Januari 2016 | Nederland, Amersfoort

Fijn dat Fokke ons naar het station gebracht heeft. De eetclub was zowaar compleet om ons een goede reis te wensen. Wel vreemd dat je in zo een klein land voor twee vervoersbedrijven (Arriva en NS) uit- en in moet checken. We zijn nu bij Amersfoort en de kaart is goedgekeurd, ik reis op een tweede kaart van Ineke dus de foto komt niet overeen, hij is betaald dus dat zal de doorslag geven, denken wij. Mocht geen Bakkie doen, jammer na die bel wijn zou het nu wel lekker zijn. In Amersfoort overstap naar Amsterdam, om in de Jordaan te overnachten en op de fiets nog een stukje Amsterdam Light festival te zien. Ineke kan niet wachten om de kleinkinderen weer te zien. De start om op pad te gaan is wat stressvoller dan in de andere jaren, zal wel aan de leeftijd liggen, waar stoppen we ook al weer alles in de rugzakken zodat we het makkelijker weer terug kunnen vinden. Dagrugzak mee voor de tandenborstel en de papieren, boek voor onderweg en verschoning als dat nodig mocht zijn. Het is elk jaar spannender hoe het zal gaan. Op naar Peru.

• 10 Januari 2016 - 08:26

Marian:

Hoi fam
    Hier een groet van de zusjes uit Madrid
    Een goede reis en geniet van jullie trip.
    Hebbeb jullie een rechtstreekse vlucht of ook bia Madrid

liefs en dikke xoen M en M

• 10 Januari 2016 - 08:43

Bram Janse:

Werd wakker met jullie reisplannen en verheug me nu al de verslagen die ongetwijfeld gaan komen. Vlieg maar rechtstreeks. Een berichtje van die meiden is wel weer even genoeg. Wens jullie een goede reis toe, geniet samen en ik ga het dus volgen.

gr. Bram

• 11 Januari 2016 - 16:05

Marie-José De Theije:

Erick en Ineke.
    Wij wensen jullie een fantastische reis toe. We zullen het weer volgen.
    Groeten, MJ