Boksum naar Düsseldorf. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Boksum naar Düsseldorf. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Boksum naar Düsseldorf.

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

04 Januari 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

4 januari Boksum naar Düsseldorf.

De reis is begonnen. We zijn lopend naar de bus gegaan, Kristine stond in de kamer ons zeer enthousiast uit te zwaaien. In de trein nog een laatste blik geworpen op de toren van Boksum, die zullen we een tijdje moeten missen. In Utrecht koffiegedronken, je waant je daar al echt in een ander Nederland. In de snack lounge was de bediening donker en de bezoekers op een paar na ook. Het is maar goed dat deze medelanders het werk hier nog willen doen. De ICE naar Düsseldorf vertrok op tijd met een snelheid van op plaatsen meer dan 150 km per uur waren we zo Nederland door. Op Düsseldorf verliep alles goed. Voor het eerst in een airbus dubbeldekker gevlogen. Hoe meer passagiers, des te langer het duurt voordat hij vol is. We zaten helemaal achterin, 3 plaatsen voor twee, dus met hoofd op de schoot en de benen een stukje in het gangpad kon ik languit slapen, een beetje businessclass. We zijn om 11 uur uit Leeuwarden vertrokken en waren om 8 uur de volgende dag in het hotel in Dubai. Hier hebben we eerst maar wat slaap ingehaald.