Swakopmund de badplaats - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Swakopmund de badplaats - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Swakopmund de badplaats

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

14 Januari 2009 | Namibië, Swakopmund

Na een lange tijd zonder internet weer even de tijd om achter de PC te kruipen. We hebben ondertussen alles getrotseerd van scorpioenen,slangen tot aanvallende nijlpaarden. We hebben het landschap zien veranderen van moerassen en hoge bomen naar struikgewas en hier terplekke in zandduinen. Het is wel lekker om even geen tent op te zetten en even in een restaurant te eten. Met uiteraard een zeer goede wijn uit Stellenbosch. We hebben net een desert tocht achter de rug waar we slangen en kamelions hebben gevoerd.
We zijn met 0.5 bar in de banden steil naar beneden gereden van een zandduin nog niet eens zo'n hoge, maar 45 graden en dan 85 meter naar beneden. We vermaken ons goed en worden geleefd, dat wil zeggen dat we elke dag wel een aantal excursies maken.

• 14 Januari 2009 - 15:12

Marloes:

Jeetje echt wildernis en natuur! Nog niet bang geweest mam? En ook slang gegeten? of houden jullie het bij kip eh krokodil? Geniet ervan en komen er nog foto's? Kus

• 14 Januari 2009 - 17:04

Irma:

Zit even achter de computer te wachten op klaas en bekijk jullie belevenissen. Echt geweldig, ook erg mooie foto's, scherp ook prachtig. Ja dan is Boksum natuurlijk erg saai, winter is weer ver weg getrokken en zitten voornamelijk in de mist. Met zoveel indrukken zullen jullie wel het gevoel hebben al weken weg te zijn, tenminste dat kan ik me goed voorstellen. Ik blijf jullie wat volgen en zo tge zien genieten jullie er erg van dus ga maar lekker door. groeten

• 14 Januari 2009 - 18:19

Rino -Rennie Ventura:

Joost gebeld of het goed met jullie ging.Blij met dit nieuwe bericht! Wat een prachtige foto's. Het verschil is wel erg groot met hoe het hier is.we zitten in de mist, jammer! Super hoe het er bij jullie uitziet,we genieten ervan.
    Wat geweldig wat jullie allemaal zien. Veel plezier
    verder.

• 16 Januari 2009 - 08:30

Corry:

lieve erick en ineke, wat lijkt en klinkt dit alles geweldig!! geniet maar lekker van deze nieuwe wereld!1 goed gezelschap? hier is het stil zonder buren, maar alles okee. liefs corry

• 16 Januari 2009 - 13:33

Carla:

Wat wijd allemaal, mooie kleuren,droog en desolaat.
    't Is wel een heel andere sfeer dan hier.
    Gisteren hebben we 100 jaar 11 stedentocht gevierd!
    En nu is het grijs en waterkoud, dus neem nog maar een badje zon.
    liefs

• 16 Januari 2009 - 19:59

Marian:

lieve broer en zus(schoon) Ik weet nog maar net dat jullie ook op de site staan. Leuk om alles zo met jullie te delen.Hoe is de groep? Kun je goesd slapen. Marie is morgen in andora om te skien dat is andere koek.Geniet ze en kom gezond weer thuis. kus Marian

• 21 Januari 2009 - 09:02

Jip:

Hee Erick en Ineke,,, wat een prachtige foto's! we genieten dus lekker met jullie meer van jullie geweldige reis... Liegs Jil en Ben