Op de berg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Op de berg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Op de berg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

21 Januari 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo. Het weer is even prachtig nog geen druppel water gehad. We drinken het anders wel zo'n 4 liter per dag, maar dan in de vorm van water, koffie voor Erick of witte wijn. We blijven nog een nachtje langer dan de groep in Kaapstad. Daarna gaan we echt chillen langs de tuinenroute. Gisteren hebben we met een paar mensen uit de groep een tocht om Kaap de Goede Hoop gemaakt, dus nu echt man, moest ook wel als je met drie vrouwen op stap gaat.
Vandaag even naar Nelson Mandela zijn cel geweest en naar boven op de Tafelberg gekabeld.
We plaatsen nog een paar plaatjes, Hoi.

• 21 Januari 2009 - 16:29

Marloes:

He mam, net Maria met z'n hoofddoekje, staat je prachtig! En pap, deze kat maar niet geplaagd zeker? Wat een mooi land! Kan niet wachten op de ouderwetse dia avond in Boksum! De groep was een fijn gezelschap? Nu alleen op pad? Hier alles goed, tegels besteld, alle contouren staan en er is al een groot gedeelte gestuukt. Hebben behoefte aan zon maar genieten maar even met jullie mee! Lieve Kus ook van Frans

• 21 Januari 2009 - 17:12

Suzan En Frans:

Dag Erik en Ineke,

Hier een opdracht van DE MOL. Zoek 50.000 ton graan voor 80 euro per ton en neemt het mee naar NL. Ze hebben het er wel, dat hebben we gezien op de foto's. Ze hebben daar trouwens rare koeien, zonder vacht en ze kunnen nog zwemmen ook. Leuk om te zien. Veel plezier daar, ook met de vrouwen, neem maar een Obama mee, ruilen we in voor Wilders. Succes met de opdracht van DE MOL. Voor een hint kun je elke werkdag luisteren naar radio Gonoeroeroe, om 10:00 uur 's ochtends.

Liefs,

Suzan en Frans

• 21 Januari 2009 - 17:35

Marian:

Hallo Leuten. We drinken vanavond maar zonder jullie op de gezondheid van Cees.Wat een lange vakantie hebben jullie toch bijna aso. Als jullie thuis zijn kom ik graag de foto"s bekijken en de afrikaanse keuken bij jullie proeven. liefs Marian

• 21 Januari 2009 - 17:36

Marian:

Bedankt voor je goede wensen Renny. Ik wens jullie een fijn en gezond jaar toe. Hoe gaat het met de aanleg van de tuin. Liefs en tot in Boksum.Marian

• 22 Januari 2009 - 11:02

Irma En Klaas:

Als ik de foto van de bloemen bekijk en lees dat jullie nog tuinen gaan bezoeken weet ik zeker dat ik, hopelijk, volgend jaar ook naar zuid-afrika wil. Ziet er allemaal even spectaculair uit en aan jullie op de foto's te zien genieten er van, nou geniet zeker even van het lekkere weer want dat is in nederland natuurlijk weer ver te zoekne. Heel veel plezier met jullie verdere reis zonder de groep en tot horens.

• 22 Januari 2009 - 11:54

Rino En Rennie:

Hallo lieve mensen,
    Te gek wat jullie allemaal zien en dat heerlijke weer wat jullie hebben te gek!
    Hier regent het +
    windkracht 7.
    Ik val in herhaling maar de
    foto's die jullie nu weer laten zien zijn ook prachtig.

Dinsdag ben ik naar Amsterdam geweest met Hilda en Aly naar het Singer Museum in Laren waar een Tiffany tentoonstelling is met werk ontworpen door Clara Driscoll prachtige libelle=lampen en ramen gezien. Haar werk staat centraal in deze tentoonstelling.
    Aly leert momenteel werken met glas en lood.
    Veel plezier met de tuinen die jullie gaan zien.
    Groetjes RenR.

Hallo Marjan en
    Cees gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren!
    Onze tuin begint er op te lijken, nog een jaartje en
    we kunnen vrij zitten op ons terras aan de zijkant.
    groetjes .

• 22 Januari 2009 - 14:14

Corry:

lieve buren, wat een super reis. ook al zijn we niet met jullie meegegaan (héééél jammer) ik geniet enorm van jullie reisverslag en prachtige foto's. de echte verhalen horen we eind februari. nog maar genieten de laatste week!! liefs corry