Nog in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Nog in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Nog in Kaapstad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

22 Januari 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal. Leuk jullie reacties te lezen, we hebben even een dagje omgelummeld in de stad. Wel even een museumpje gepikt, wat koffie en wijn gedronken. Elke slok wijn is hier uitstekend, het is moeilijk toegeven voor mij, maar de eerlijkheid gebiedt het te zeggen. Morgen staan we om 6.00 uur om aan onze tuinen route te beginnen, ten oosten van Kaapstad. George is de eerste stop, buskaartjes hebben we al, slechts 20 euro voor 7 uurtjes in de bus. Ineke sukkelt wat met de telefoon, simlocked en pukcode niet bij zich, noem maar op wat er allemaal mis kan gaan met zo'n krijg-ergens-bij-ding. Maar nu maar niet bellen en maar zien via internet of er belangrijke zaken zijn. We hebben net de andere medereizigers uitgezwaaid, ze hadden nog geen zin om naar het koude Nederland te gaan. We proberen de volgende keer wel weer vanuit George. Groet aan allen.

• 23 Januari 2009 - 17:01

Irma:

Zo ben ik even de eerste die kan reageren, laat jorrit even de foto's zien want ben helemaal enthousiast geworden.
    Misschien eigenlijk ook iets om met de kinderen te doen. hiske komt deze week even naar nederland want heeft in amsterdam gesolliciteerd en neemt de nachttrein naar nederland en blijft dan t/m zondag hier. Haar baan bij het restaurant laat nl. even op zich wachten omdat de eigenaars een probleem hebben met de vorige eigenaar. hiske zat dus noodgedwongen wat stil in toulouse en is dus maar in nederland gaan solliciteren en wie weet met succes. groetjes irma

• 25 Januari 2009 - 10:27

Rino En Rennie:

Erick: Peter, Jan en Terloo onze sportvrienden vragen
    naar je belevenissen in je vakantie.
    Ik ga steeds donderdag
    s'avonds sporten, dat wil je vast graag weten. Ook zij wensen je veel plezier de laatste week en zien uit naar je verhalen.
    Groet Rino.

• 25 Januari 2009 - 10:30

Rino :

met mijn moeder gaat het zo'n gangetje.

• 26 Januari 2009 - 10:14

Anneke:

Ha Ine en Erick.

Nou het lijkt me echt geweldig deze trip van jullie. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Tot 08-02 groet Anneke