Op een regenachtige dag door bergen naar Haiphong. - Reisverslag uit Haiphong, Vietnam van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Op een regenachtige dag door bergen naar Haiphong. - Reisverslag uit Haiphong, Vietnam van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Op een regenachtige dag door bergen naar Haiphong.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

21 Januari 2010 | Vietnam, Haiphong

Met de motortaxi weer naar route nr 6 om vervolgens via Hanoi naar Haiphong te reizen. Een relaxte reisdag op het getoeter na. We proberen van hieruit een excursie te maken naar Halong Bay, maar het stokte even, we zien morgen wel waar we uitkomen. De weg van Hanoi naar Haphong staat vol fabrieken ook diverse westere bedrijven. Vanavond weer een restaurantje opgezocht, op advies van een Duitssprekende Vietnamese vrouw naar haar favoriete restaurant gegaan, nog even een bakje koffie gedaan en lopen nu per ongeluk tegen een echt internet lokaal aan, in alle andere gelegenheden zitten jongens van 14 tot 20 als gekken te gaimen.

• 22 Januari 2010 - 08:42

Corry:

wat een leuke ontmoetingen met de plaatselijke bevolking! Nog een weekje en dan hebben jullie ontmoetingen met bevolking van boksum. geniet nog lekker, maar weet dat ik het wel gezellig vind om jullie weer hier te hebben! een groet van corry

• 23 Januari 2010 - 12:03

Bram Janse:

Erik/Ineke. Op de valreep meld ik maar even dat ik al een paar weken meekijk met jullie reis. Vind het een machtig medium om mensen zo te volgen. (mis het bij Cees en Marian op Cuba; dat is dus behelpen met sms, maar ook leuk)Moet zeggen dat niet iedereen er zoveel werk van maakt. Herken hier de schoolmeester wel in.De foto's erbij maakt het helemaal af. Geniet nog de laatste dagen en een goede reis naar huis. Vietnam komt nog wel eens aan de orde als ik jullie tegen kom aan de hertenweg. Groeten Bram