eerste nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu eerste nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

eerste nieuwjaarsdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

01 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Lekker uitgeslapen, vorstelijk ontbijt, daarna guesthouse regelen in Chiang Mai. Hup de stad in naar Jim Thompson house (museum) Het enige wat nog rest van hem, hij is verdwenen, opgegeten of zoiets in de wouden van Maleisie. Mooie oude teakhouten woning met veel echt oude kunstschatten die Jim in zijn leven verzameld heeft. Daarna met de boottaxi eindje varen en daarna liepen we ineens de Gouden Berg op, weer niet alleen. Veel Thai kwamen op een soort bedevaart. We konden zomaar ineens "de oase van rust" terugvinden om lekker te eten [R&R weten wat we bedoelen]. In een tuin met vijver, tussen de Benz residentie en de skybar en nog wat van de wereldstedelijke hoogstandjes. Nog een kopje koffie en sigaartje en morgen zeer vroeg op; naar Chiang Mai.

• 02 Januari 2010 - 09:48

Marian:

Hallo Jongelui
    Ineke ook aan het bier,en al leren kaarten , je blijft ons verrassen. Nog een goed 2010 en we blijven jullie volgen kus.

• 02 Januari 2010 - 17:37

Rino En Rennie:

Ineke is dat hetzelfde tempeltje als waar we de eerste keer waren, vlakbij het adres waar Joost zijn pak heeft aangemeten?
    Wat leuk dat jullie in het
    zelfde restaurant hebben gegeten. Was het daar waar je de foto met bloem gemaakt hebt? Heel mooi!
    Was het eten weer zo lekker?
    Inderdaad Erick het servet is onnavolgbaar mooi gevouwen.
    Ik ben gistermiddag even naar jullie huis gelopen om te zien of ze de ramen hebben ontzien en inderdaad
    ze waren niet beklad met kalk.
    Ik ben even bij Ietsje Tilma binnen geweest om Gelukkig Nieuwjaar te wensen ze gaat gelukkig goed vooruit.
    Je kunt aan het boven staande wel merken dat ik ook weer meer energie heb gekregen.
    Irma belde dat ze het erg naar de zin hadden en lekker weer. Ze belt vanavond weer!
    Vanmorgen zijn Fokke en Corrie + Roelof en Anneke
    hier op de koffie geweest,
    erg gezellig. Erick ze
    hebben je kippenpoten gemist Oudejaarsavond.
    Het sneeuwt hier weer, alles ziet er weer prachtig uit. Goede reis, volgens Fokke rijden de treinen in Thailand altijd op tijd dus
    dat treft.
    Liefs en groetjes!!!!!!

• 03 Januari 2010 - 20:34

Astrid:

dag reizigers,

veel goeds gewenst voor het nieuwe jaar!
    Doe vooral nog wat ideeën op voor ons...
    we volgen jullie weer.
    liefs,