Goed terug, op tijd en met veel vragen... - Reisverslag uit Boksum, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Goed terug, op tijd en met veel vragen... - Reisverslag uit Boksum, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Goed terug, op tijd en met veel vragen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

31 Januari 2012 | Nederland, Boksum

Beatrix proficiat met uw verjaardag, nog een leven erbij toegewenst. Wat mij betreft mag u nog wel een paar jaar aanblijven. En u moet de president van Senegal maar een advies geven om zijn derde ambstermijn niet meer in te gaan. Dan hoeft men daar ook niet schietend in de straten van Dakar tegen te protesteren. Echter of een popidool wel de gedoodverfde opvolger moet zijn, dat betwijfel ik.
We zijn dus op tijd weg, denk ik dan, als je het nieuws gevolgd hebt.
We hebben een goede vlucht gehad, maar onze comfortclass stoelen waren niet verstelbaar. Shit wat ben je dan weer vlug vergeten dat je uren in een bus hebt gezeten die van minder comfort getuigde.
Blijft moeilijk te relativeren, je bed, de douche, het water en geen rommel op straat, wij mogen niet mopperen. Blijven veel vragen over, hoe kun je de welvaart beter verdelen en wat is daarvoor de juiste methode.
Blij dat we thuis zijn, echter met vragen die nog beantwoord moeten worden. Bij leven hebben we de tijd, denk ik maar. Alle volgers van ons verhaal, bedankt voor jullie meeleven, misschien tot volgend jaar. Ook de medereizigers van de Senegambia tour 'bedankt, wat zijn we mooi weggeweest'. Allen alle goeds, Erick

• 01 Februari 2012 - 16:29

RINO EN RENNIE:

Lieve Erick en Ineke,
    FIJN DAT JULLIE WEER HEELHUIDS THUIS ZIJN GEKOMEN.
    EN HARTELIJK DANK VOOR DE MAILS EN DE FOTO'S WAAR WE VAN KONDEN MEEGENIETEN
    TIJDENS JULLIE VAKANTIE.

• 01 Februari 2012 - 20:39

Marie Louise:

Hallo Erick en ine ,
    Ja hoe kun je welvaart beter verdelen ,blijft een bizar gegeven als een miljard mensen nog steeds met honger naar bed gaat,dan is er iets grondig mis op deze planeet.maar na al die jaren weten we nog steeds niet wat.
    Maandag avond Ned.2 20.55-22.00uur.Microkrediet,macroschuld.

Maar fijn dat jullie er zijn, lieve groet Marie louise

• 04 Februari 2012 - 22:58

Emiel:

Hallo Erick en Ineke,

Heel erg leuk om jullie verhalen van onze reis te lezen, en de verhalen van het vervolg van jullie reis!! Fijn dat jullie ook weer goed terug in het erg koude Nederland zijn!
    Hebben jullie misschien de e-mailadressen van onze reisgenoten. Ik had er ook een aantal opgeschreven, maar ben deze helaas verloren.. mijn e-mail is: emielvdvorst@hotmail.com

Vriendelijke groetjes,
    Emiel