Van 34 naar 14 graden binnen een uur - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Van 34 naar 14 graden binnen een uur - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Van 34 naar 14 graden binnen een uur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

12 Januari 2010 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen nog in de korte broek Wats bekeken, om 16.45 uur vertrokken met Lao Air naar Hanoi, prachtig zicht op Laos, maar boven Vietnam hing een dik pakket wolken. Da's koud als je uit het vliegtuig stapt en je jas en trui zitten nog in het vliegtuig, iedereen loopt hier met oorwarmers, maar het kan nog niet tegen de nederlandse winter op. Misschien dragen ze de oorwarmers ook wel om elkaars geclaksoneer niet te horen ze toeteren hier wat af zeg, dan is Bangkok nog stil. Hier rijden 5 miljoen motorscooters door elkaar, maakt niet uit waar ze rijden, zo lijkt het. Vrij snel slaapplaats gevonden en voor 6 euro gegeten, onderandere beefstuk, niet stuk te krijgen, maar wel goed van smaak. Zag tijdens het kauwen ook nog even een ratje wegschieten. Heb het gemeld aan de bediening, na het beestje getekend te hebben, gaven ze mij de indruk er niet warm of koud van te worden. Na onze wandeling langs het Ho Hoan Kiem meer in de stad, werd mij dat wel duidelijk, het ene na het andere ratje schoot voor ons weg, de vrijende stelletjes hadden geen oog voor dit detail, ze hadden het druk genoeg om zichzelf warm te houden. Na de wandeling een kopje koffie gehaald, waar we net zoveel voor betaald hebben als het eten, maar nog te doen en erg lekker. We gaan morgen een paar dingetjes in de omgeving doen, we zien wel....

• 11 Januari 2010 - 21:04

Astrid :

ziet er weer goed uit bij jullie.
    tip van de trekking in Laos staat genoteerd.
    Hier zijn we weer druk aan het werk. Wel genieten van de sneeuw.
    liefs van iedereen.

• 12 Januari 2010 - 09:23

Marie Louise:

Hallo erick en ine
    In de film willerd
    waren ratten ontzettnd slimme beestjes heeft ook z'n goede kanten
    geniet van het prachtige Hanoi liefs marie louise

• 12 Januari 2010 - 17:45

Marian:

wij groeten julie want wij gaan een dikke cubaanse sigaar roken met een glaas rum en geniet van de salsa muziek Ook de vrienden van juliie doe ik zo de groeten en een extra kus voor rennie doei liefs

• 14 Januari 2010 - 07:47

Rino En Rennie:

Lieve Mensen,
    Ik zag dat ik op dit reisverslag nog niet gereageerd had, bij dezen.
    Gisteravond hebben we heerlijk gegeten met Fokke en Corry en Joost samen bij ons.Rino had weer erg zijn best gedaan. Het was erg gezellig. Joost wist dat Erick toch wat teveel vreemdsoortig eten had gehad en dat dat hem niet goed is bekomen.
    Altijd Rennie's meenemen
    op reis Erick.
    Veel plezier verder op jullie reis groetjes Rino en Rennie.
    P.s. Bedankt voor je mail Ien.