Waar zijn we morgen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu Waar zijn we morgen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

Waar zijn we morgen?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

04 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo familie en vrienden.
Ja morgen om deze tijd zitten we ergens boven Zwitserland of de Middellandse Zee. We gaan zoals gewoonlijk met de trein naar Schiphol; we zijn er klaar voor. Het huis laten we schoon achter, voor wie eigenlijk? De fietsen hebben hun winterbeurt gehad en staan tot 1 februari op stal.
Morgen de restjes uit de koelkast opeten en eibroodjes maken om in de trein op te eten. We zijn vol spanning en benieuwd wat we gaan ervaren. Via familie en websites hebben we ons al aardig op de hoogte kunnen stellen wat ons te wachten staat. In ieder geval een auto met chauffeur die ons in Addis gelijk van het vliegtuig komt ophalen en via het reisbureau van Gerard gaan we aan onze reis naar het noorden van Ethiopie beginnen.

• 07 Januari 2011 - 08:03

Corry:

hebben jullie een goede reis gehad?
    en nu gaat het grote avontuur beginnen! heel goede tocht en pas goed op elkaar!!
    hier koud, regen en vorst.........verder alles goed.

liefs fokke en corry

• 07 Januari 2011 - 15:57

Astrid En Fam.:

hoi,
    we zullen jullie weer volgen!
    groet

• 08 Januari 2011 - 22:47

Rino En Rennie:

Ik had niet in de gaten dat jullie al gereageerd hadden.
    Maar nu kan het beginnen.
    Met Simone gaat het goed vooruit gelukkig.
    De temperatuur is weer gestegen, maar vanavond zagen we de strooiwagen weer voorbij komen.
    Veel plezier en goede reis, groetjes.