De andere kant van de boulevard - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu De andere kant van de boulevard - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ErickIneke Vereecken - WaarBenJij.nu

De andere kant van de boulevard

Door: erickineke

Blijf op de hoogte en volg ErickIneke

31 Januari 2013 | Singapore, Singapore

Lekker uitgeslapen en daarna geluierd in de loungehoek. Een wandeling gemaakt langs de boulevard, nu de andere kant op. Weer veel van hetzelfde, veel mensen proberen souveniers, boottripjes, taxiritten etc aan te bieden en niet te vergeten massages. De sfeer was vriendelijk en duidelijk is dit de rustige periode van het jaar is. Af en toe voor een fietser aan de kant maar verder veel ruimte. Nog een heerlijke lunch genuttigd op het strand en daarna uitchecken en in de namiddag naar Denpasar airport. We zitten nu op Singapore airport en wachten met nog een paar honderd mensen voordat we in de Boeiing kunnen stappen. Alles is tot nog toe prima verlopen. Morgen zijn we weer in Boksum en zullen we de laatste foto's toevoegen.

• 31 Januari 2013 - 18:30

Marie-josé:

Dag Erick en Ineke
    Wat een boeiende reis hebben jullie gehad.Goede reis naar Friesland,
    Groeten, Jan en Marie-José

• 31 Januari 2013 - 21:45

Emmy:

Leuk om die vissersbootjes te zien, hebben we ook foto's van.
    De vakantie zit er voor jullie op, het is weer een hele" zit" naar Nederland. We wensen jullie een goeie terug reis. groeten Ronny en Emmy

P.s. Eind volgende week geven ze weer lichte vorst af. Werner schaatst morgen op de Weissensee voor de 3de keer met de club van "skate4air" de 200 km. Samen ze hebben al € 317.000.- opgehaald. Ze hebben een website. De tocht is morgen te volgen via internet. groeten Emmy